![book](images/brak4.jpg)
![book](images/brak4.jpg)
Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej
Odpowiedzialność: | Elżbieta Jaroni. |
Hasła: | Nauczanie początkowe Nauczanie zintegrowane |
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2008. |
Gatunek: | Publikacja przedstawia koncepcje, założenia programowo-organizacyjne (1978-1999) oraz cele zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, postawy i wiedzę nauczycieli. Autorka zwraca uwagę na różnice występujące pomiędzy dziećmi w praktyce edukacyjnej (umiejętności poznawcze, wykorzystanie komputera) oraz nauczanie matematyki w kształceniu zintegrowanym (wykorzystanie zabaw, myślenie twórcze). |
Opis fizyczny: | 130 s. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. [121]-130. |
Adnotacja: | Publikacja przedstawia koncepcje, założenia programowo-organizacyjne (1978-1999) oraz cele zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, postawy i wiedzę nauczycieli. Autorka zwraca uwagę na różnice występujące pomiędzy dziećmi w praktyce edukacyjnej (umiejętności poznawcze, wykorzystanie komputera) oraz nauczanie matematyki w kształceniu zintegrowanym (wykorzystanie zabaw, myślenie twórcze). |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)